Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Pozor na provokativní titulky a jejich prvotní účinky!  Než otevřu článek, většinou tipuji od koho pochází. Zde jsem zprvu odhadoval Hermánek, Fojtík, Matějka, Šustek, apod.

1 0
možnosti
MP

Doporučuji Euserver- video, kde Ukrajinec, který tam žije, mluví o neuvěřitelné demagogii v naší TV. Stojí to za to! Letecké záběry vojsk na hranicích byly z lonského cvičení!!! Západní Ukrajinci demonstrující pro EU jsou ve skutečnosti východní Ukrajinci pro vstup do Ruska!!! atd.!!!!!!

0 0
možnosti
JV

J22a67n 95V36r65a75j45a

16. 4. 2014 20:01

Už se těším na to jak po východě republiky běhají vojáci v uniformách tak jako na Ukrajině a mluví čistou češtinou

;-D.Mojí rodiče nenáviděli němce za rok 1939 a jaá bolševické Rusko za rok 1968.

Jak říkávala moje babička ať byli němcí jací byli,ale na rozdíl od rusů se chovali daleko civilizovaně-nevyžadovali vodku ani děvušku.Jak říkávala moje matka-před němci jsme se mladé ženy (bylo i 20 let) nemuseli schovávat,před rusy celý týden.A to byla osvoboditelská armáada!!;-D

4 0
možnosti
MP

Nevšiml jsem si, že by Rusové někde stříleli. Na rozdíl od včerejšího střílení UKRAJINSKÝCH vojáků.

0 4
možnosti
ZH

Jistě že né, na všech kanálech ukazovali, jak jak lidi nechtěli pustit ty "vojáky" do nějaké budovy a jak stříleli do vzduchu, aby je rozehnali. Pak jim petrohradskou ruštinou nařizovali kde mají stát. Jen Mirek měl zrovna vypnuto.;-D;-D;-D

2 1
možnosti
MP

Pamatuji se velmi dobře srpen 68. Ale naši rodiče či prarodiče si pamatují návštěvu Německých tanků. Kolik lidí u nás zastřelili Rusové a kolik Němci?

3 3
možnosti
VK

Jaky ma vase otazka vyznam?

2 0
možnosti
VV

To je titulek na infarkt!

2 0
možnosti
DP

D23a60d69a35k 72P76e47t56r

16. 4. 2014 18:06

Človíčku nestrašte, s takovým názorem jsem se nesetkal. Příště stačí dělat bububu.

3 1
možnosti
BM

Totéž se říkalo o Hitlerovi ve třicátých letech....

3 0
možnosti
VK

Clovece to mi nedelejte. Ja pokazde kdyz ctu takovy nazev, jsem na hranici "jaderneho vybuchu" a az posleze zjistuji, ze autor to mysli jinak. S vasim clankem lze souhlasit ale i vy jste se nevyvaroval jiste nepresnosti. Totiz, ty uvahy, ze Rusko nechce na hranici EU a NATO jsou trochu liche. Zapominate na Estonsko a Lotyssko, ktere jsou cleny NATO a take EU. Zapomenout nemuzeme ani na Turecko, ktere od Ruska deli jen uzky pas cerneho more. Takze uvahy o tom, ze Rusko nechce mit na hranicich clena NATO a EU jsou nesmyslne, specialne proto, ze Ukraina clenem NATO neni a v brzke dobe asi nebude a o plnem clenstvi v EU si taky muze nechat zatim jen zdat. Nemluve o tom, ze pokud se Rusko rozhodne k agresi vuci Ukraine, coz v tuto chvili nelze vyloucit a pravdepodobnost je velmi vysoka, tak se prakticky ocitne na prime hranici NATO, protoze Polsko, Madarsko, Rumunsko a Slovensko. To znamena, ze ten duvod k Putinovu chovani muze byt nikoliv obrana a obava ale spise opak. Snaha se k hranicim NATO a EU priblizit. A pokud si s touto myslenkou budeme chvili pohravat, tak k nicemu pozitivnimu nedojdeme.

3 0
možnosti
Foto

Spíš to vypadá, že chce odtrhnout východ Ukrajiny a mít z ní nárazníkové izolační pásmo.

A v pobaltských republikách je také dost Rusů, i když oni již "načichli" západem.

A Putin je především psychopat nebo něco podobného, u takových lidí nelze předpokládat, že budou jednat logicky.

3 0
možnosti
JJ

J66a31n 76J12o75š38t

16. 4. 2014 17:48

Pane Strašek, Váš příspěvek je hezký, ale zřejmě jste si nevšiml že je rok 2014 a že SSSR už 23 let NEEXISTUJE ! Pokud si i dnes hloupě pletete Rusko se SSSR, tak se asi nikdy nepřestanete bát duchů.

P.S. Prošel jsem X reakcí v diskuzích pod články o Ukrajině a měl jsem na rozdíl od Vás smůlu (štěstí?), ale nikdy jsem nenarazil na někoho kdo by se chtěl přidat k Rusům. Ale četl jsem reakce lidí kteří (zase) poslušně papouškují oficiální blbé propagandy, četl jsem slušné reakce lidí, kteří apriori Rusku nevěří z nějakých třeba osobních pohnutek ale nekloní se na žádnou stranu a četl jsem reakce lidí kteří tu věc chtěli pochopit a podívali se na ni trochu zdáli, nezaujatě v historických konsekvencích. A víte že mi nejvíc komunistický režim připomínali svou agresívní rétorikou ti papoušci oficiálních propagand ?

4 4
možnosti
MM

Co jiného je současná politika Ruska než snaha o obnovení SSSR? Sám Putin řekl, že rozpad SSSR byla největší chyba 20.století. A oficiální propaganda, v době internetu? Máte možnost velkého výběru.

7 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1313x
jsem důchodce

Seznam rubrik