Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

To tady je v ruznych vlnach co pamatuju, deje dobre ctyri roky.  Sbirani icek je problem pro nove. Tak sup na reklamy a icka se budou sypat:-P

0 0
možnosti
Foto

Nikdy mě nenapadlo nějaká Íčka sbírat (ještě bych se lekl, že to má něco společného se zpropadeným Langerem). Dříve zde byly jakési dukáty. Měl jsem jich kolem 40 000 a také mi byly ukradené. Ani za nějaké blbé tričko jsem je nevyměnil.

2 0
možnosti
Foto

Je to bohužel pravda. Svobodu slova s vervou využívají i ti, kdo by se se stejnou vervou postarali o její likvidaci, kdyby mohli. Ale co s tím?

9 2
možnosti
JS

Pane Strašku,musíme mít názory jako vy a pak už bude dobře.

7 1
možnosti
JS

Souhlas. Jó bejvávalo a už nebude.

2 0
možnosti
ZB

Máte pravdu, je to tak.Jako čtenář už ignoruji Olšera,Nigrína a Vyvadila, žumpy pomluv a negace.Pana Fojtíka přidávám na svůj seznam dnes,podařilo se mu dosáhnout stejných kvalit jako dříve jmenovaným...:-/

3 5
možnosti
LN

..ptáte se dobře...ale nedělejte si iluze...že vám někdo odpoví.....to spíš váš článek hupne do hyde parku....:-/

6 1
možnosti
  • Počet článků 40
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1313x
jsem důchodce

Seznam rubrik